lördag 9 maj 2015

Releaseparty!

Nej. Så är det faktiskt. Ett nej alltså. Det blir inget formellt releaseparty för min bok. Är du galen?! tänker antagligen någon. Att välja bort ett party när man verkligen har chansen! Men det är kanske just det. Jag får faktiskt välja. Det är inte alltid man får det här i livet. Sedan hör det såklart ihop med mig som person. Någon som väljer att gifta sig i ett vardagsrum i stället för i en kyrka är kanske inte en person som bräker på med ett releaseparty. Jag gifte mig alltså i ett vardagsrum. Och det äktenskapet har fungerat. Men nu kom vi kanske lite ifrån ämnet. Eller inte. Vad jag egentligen vill säga är väl att var och en gör som den vill, och att man antagligen oftast har en bra anledning att göra de val man gör. I alla fall i stunden. Med facit i hand blir det kanske inte alltid bäst men man måste ändå följa sitt hjärta. Det har jag gjort i det här fallet.



En form av release blev det i alla fall genom dagens Hallandsposten där jag finns med!